miércoles, 24 de octubre de 2012

ASÍ SON EU: COMO ME VEN?


ASÍ SON EU: COMO ME VEN?

Andrea Chaves Rivas? Si, sei quen é. Unha rapaza moi alegre. Ten o pelo liso por enriba dos hombros, é delgada e non moi alta. De pequena era moi revoltosa, sempre estaba dando a nota pola aldea, Bouzas. É moi agradable, sincera, boa persona, amiga do seu, moi educada… Tamén é moi simpática porque sempre fala con todo o mundo e respetuosa xa que a xente que non coñece e as persoas maiores trátaas de  Vde. Estudou no CEIP Baños de Molgas e agora vai ao IES San Mamede. Cústanlle un pouco as Matemáticas, encántalle ler, ir a pintura e ao coro; canta na Coral Ansuiña. O seu libro preferido é Bajo la misma estrella de John Green.                          
Ana (Irmá, 17 anos)

Andrea Chaves? Si, sóame… De tela visto por aquí algún día en compañía da súa nai. E un pouco mais alta que a nai, ten o pelo corto e liso, usaba gafas pero ultimamente non llas teño visto. Téñoa visto cun libro de Inglés e creo que estuda no mesmo centro que o meu fillo, o IES San Mamede. Esta lendo o libro de Agustín Fdez Paz o único que queda é o amor.                
Juani (Caixeira do supermercado, 50 anos)

Andrea C.



Rebeca? Si, sei ben quen é. Vive en Xunqueira de Espadanedo dende sempre e coñezo moi ben a seus pais e seus avós. Gústanlle os idiomas e non se lle dan moi ben as matemáticas. Vai ao IES San Mamede fai anos, exactamente creo que cursa agora 4º da ESO. Véxoa a diario porque ven aquí ao bar a ver os partidos do Real Madrid.
Teresa(Bar da vila, 50 anos)

Rebeca é a miña prima pequena coa que paso gran parte do meu tempo. Gústalle moito viaxar, de feito este ano fomos xuntas a Sevilla coa Asociación Cultural e Xuvenil Os Xuncos e máis adiante a Madrid. Nesta última viaxe leu por segunda vez  O pintor do Sombreiro de Malvas, que me dixo que lle gustara moito. Aparte de todo isto, a afección que compartimos as dúas e na que pasamos máis tempo xuntas é o fútbol. Vemos a maioría, por non dicir todos, os partidos xuntas e gústalle ler o diario Marca todas as mañás. Non é moi cariñosa, pero gústalle pasar tempo cos amigos e a familia e ten un carácter moi alegre.
Rosa Mari (Prima, 23 anos)

Rebeca C.

No hay comentarios:

Publicar un comentario